fredag 7 mars 2014

Vildmarksmässan

Åkte ner till Stockholm igår för att gå på vildmarksmässan. Har varit på den idag. Där finns verkligen mycket spännande saker att se på och ännu fler spännande och inspirerande människor att lyssna på! Har varit på flera föreläsningar, om allt möjligt. Träffade hela gänget som skidade eller gick vita eller gröna bandet under förra året. Längtade tillbaka till den turen efter att ha lyssnat till deras berättelser! 



Efter att ha varit förbi tentipis monter så längtade jag även tillbaka till min tid i Lofoten. Då jag och Vega bodde i en sådan kåta en del av den tiden innan jag fick tag i en hybel. 

Längtar ut på tur nu! Men slutet av april och alperna närmar sig med stormsteg :)

5 kommentarer:

  1. Skoj, jag är där idag. Väntar på att hallarna ska öppna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är här idag också. Skulle du vilja ses och säga hej, så hör av dig :)

      Radera
  2. Attans, har hunnit hem för dagen. Hade varit trevligt, dock tror jag att ja hitta min nästa vandring där idag.
    Har du gått St Olavsleden? http://www.stolavsleden.com/
    Hur länge blir du i stan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa gång jag är nere, det är alltid trevligt att träffa likasinnade och diskutera och prata vandring! Jag åker hem redan imorgon, men ska snart ner igen tror jag.
      Jag har gått delar av den, det är fin vandring! :) Det tycker jag absolut att du ska göra!

      Radera
    2. Okey :) Ja det vore skoj, jag skicka ett mail till din gmail med mitt nr. Bara å hojta till nästa gång du är nere.

      Radera