fredag 28 juni 2013

Tur till Grofjällets topp

Min underbara vän Emelie Ljungman är åter i Jämtland! Tyvärr klaffar inte våra scheman särskilt bra, men vi ska se till att ses så mycket vi kan iaf. Den 27-28 jobbade jag natt, men för att kunna ses så mycket som möjligt hämtade jag henne i Östersund den 27 efter Bountys valpkurs. Sen körde jag henne hem till mig innan jag fortsatte till Järpen på jobb. När jag kom hem på morgonen lade jag mig för att sova en stund sen åkte vi till Edsåsdalen för att vandra lite. Vi gick upp till Grofjällets topp, det är inte en tur jag rekommenderar någon så här års. När det inte var superblött så var det extremt snårigt. Hundarna fastnade i riset *ofta. Trevligt hade vi iaf och det är det viktigaste :)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar